19 Ocak 2015 Pazartesi

Schwarzkopf Yıpranmış Saçlar İçin Acil Yardım Maskesi

Güzel bir pazartesi gününden hepinize merhaba kızlar :) Genelde hepimiz pazartesi sendromunu en derin şekilde yaşarız malum kimileri için iş başı kimileri için okula hazırlanma telaşı geçmek bitmek bitmeyen bir gün. Benim finallerim bitti ve okulum tatile girdi bu sebepten dolayı pazartesi sendromunu yaşamıyorum sanırım çok şanslıyım :) Sizler için faydalı olacağını düşündüğüm bir ürünü sizlere tanıtmak istiyorum ..

Saçlarım hepinizinde olduğu gibi benim için de çok önemli saçlarım için denemediğim kürler, bitkisel yağlar ve bakım maskesi kalmamıştır herhalde . Yaklaşık 3 ay önce okul gezisi ile İstanbul'a seyehat ettim o sırada Cihangirde gezerken küçük bir dükkana rastladım içerisinde bir sürü saç bakım ürünleri vardı merak edipi girdim hemen içeri kuaförlerden satın alıp başka yerlerde bulamayacağımız o ürünler mi desem bilinen tüm iyi o saç markalarımı desem ne ararsanız vardı içeride. Ürünler hakkında çok bilgim yoktu bu sefer hazırlıksız yakalanmıştım açıkçası satış yapan beyefendiye de güvenemedim biliyorsunuz insanlar ürünü satmak için neler neler söylüyor. O sırada küçük şirin bir ürün dikkatimi çekti Schwarzkopf'un BC Bonacure Repair Rescue saç bakım maskesi fiyatını sordum 10 TL dedi önce bi inanamadım bu kadar uygun olunca ama zaten çok küçük bir ürün daha sonra deneme amaçlı hemen iki tane kapıverdim :) Ürünün resimlerini şöyle paylaşayım sizlerle,

Schwarzkopf Saç Kırıkları Saç Maskesi Bakım Kürü


Yıpranmış Saçlar

Saç Maskesi

Kesinlikle bu zamana kadar memnun kaldığım en güzel saç bakım maskesi ! Bu ürün acil yardıma ihtiyacı olan, kırık, yıpranmış ve cansız saçlar için harika bir maske. Banyodan çıktıktan sonra bu ürünü saç uçlarımıza ve saç boylarımıza uyguluyoruz yaklaşık 15 - 20 dakika bekledikten sonra sürüdğüm yerleri yıkıyoruz ve saçlarınızdaki o yumuşaklığı canlılığı ve parlaklığı hissedeceksiniz. Ürünün normal kullanımı bu şekilde ama ben size nasıl kullandığımı anlatayım, banyodan çıktıktan sonra saçlarımı biraz  kurutup ıslaklığını alıyorum saçlarımı nemli bırakıyorum ve bu maskeyi saçıma uyguluyorum daha sonra birdahaki duş alana kadar ürünü yıkamıyorum. Saçımda hiçbir şekilde ağırlaşma yapış yapış bir his bırakmıyor. İlk yarım saat saçlarımızda o maske sürdüğümüzdeki saçlarımızın birbirine yapışmış hafif sert görünümü oluyor daha sonra o görünüm tamamen geçiyor. Uzun zamandır kullanmama ve küçük bir ürün olmasına rağmen hala 1. maske bitmedi :) 

Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur hepinizi kocaman öpüyorum mutlu kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder