5 Ocak 2015 Pazartesi

Saç Bakım Önerileri :)

Yeni bir günden merhaba :)


Biz bugünde evdeyiz malum finaller yarın başlıyor :) Bugünü de güzel değerlendirelim dedik.
Havalar malum fazla soğuk yağmur,kar yüzünü gösteriyor yavaştan ..E hadi  o zaman kendinize sıcak birşeyler yapıp bugünkü yazımıza ortak olun :)

Saçlar güzelliğimizin en önemli tamamlayıcısıdır..Saçları güzel olan insanları her zaman fazla şanslı bulup kıskanmışımdır :) Saçlar için binlerce alternatif olduğu için seçim yapmakta oldukça zor oluyor..Deneme yanılma yöntemi de saça fazla zarar veriyor bunun için bizde kullanıp fazlaca memnun kaldığımız saç ürünleri sizinle paylaşacağız ..

Ve karşınızda seçtiğimiz gliss ürünleri..

Saç Bakım Önerileri , Pantene , Gliss , Sprey

1) Gliss Total Repair ısıya karşı koruyucu sprey,saçımızı ısının verdiği zararlara karşı koruyor saçımıza canlı bir görünüm kazandırıyor aynı zamanda saçımızın kabarmasını da önlüyor ben ürünü saçlarımı kurutmadan veya saçlarıma maşa gibi ısıl işlem veren ürünler yapmadan önce uyguluyorum...
2) Gliss Ultimate Oil Elixir Sıvı Saç Kremi, ben bu ürünü her banyodan sonra karışan saçlarımı açmak için uyguluyorum ve çok memnunum hem kokusu çok güzel hem de saçlarımı zorlanmadan taramamı sağlıyor...
3) Pantene Yoğun Nemlendirici Saç Bakım Köpüğü, bu ürünün kokusuna ve verdiği  yumuşaklık hissine bayılıyorum..Saçlarımı çok güzel nemlendiriyor üstelik bu ürünü saçlarıma uyguladıktan sonra durulamama gerek kalmıyor en sevdiğim özelliği de bu :)

Haydi kızlar saçlarımızı şımartma zamanı :)

Saçlarımıza iyi bakalım ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder