5 Ocak 2015 Pazartesi

Loreal Lumi Magique İncelemesi :)


Yeniden merhaba kızlar uzun süredir fazlaca merak edilen bu ürünü yakın zamanda watsons indirimlerinden  temin ettim  :)

Bu ürünü fazlaca sevdim gerçekten oldukça başarılı bir ürün .. Ben bu bazı elime bir miktar fondoten ile birlikte sıkıyorum ve fırça yardımıyla karıştırıp yüzüme uyguluyorum. Size de kesinlikle böyle uygulamanızı öneririm .Yüzdeki parlaklık ve canlılığı daha da ortaya çıkarıyor. Işıl ışıl parlayan simli bir yapısının olmaması beni çok etkiledi verdiği ışıltı ve aydınlık bundan dolayı fazlaca doğal duruyor..Ben bu ürünü %40 indirimle 34.50 tl ye almıştım. Kesinlikle sizlere de tavsiye ederim ..

İşte bunlarda ürünün içeriği ve uygulanmış hali :)


Loreal Lumi Magique





                                  










Sizde doğal bir aydınlık arayışındaysanız kesinlikle bu ürünü denemelisiniz :)


2 yorum:

  1. Yeni takibe aldım sizi ancak ürünleri kullanarak gösterseniz daha güzel olur benim gibi yeni başlayanlar için örnek olmak lazım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu dikkate alacağız fakat ürünü elimde denedim yüzümde de aynı sonucu alıyorum, teşekkürler :)

      Sil