4 Ocak 2015 Pazar

Sihirli Fondoten ! :)

Herkese yeniden merhaba :)) 

Şimdi de sizlere '' Make Up Forever Hd Fondoten' den '' bahsetmek istiyoruz. Öncelikle ben fondöten kullanmaya başladığım zamandan beri cildime en uygun olan doğal kapatıcılığı olan o canlı görüntüyü yakalayabileceğim bir fondoten arayışındaydım ve sonunda aradığımı buldum hatta  bana aradığım özelliklerden daha fazlasını sağlayan bir ürün buldum bulduğum zamanki o mutluluğumu ve heyecanımı sizlere tarif edemem :)) Hadi hep beraber beni bu kadar mutle eden ve aldığıma hiçbir zaman pişman olmadığım ürünü incelemeye başlayalım..

Yeni Bilge


İlk olarak ürün üzerinde yazan HD kavramı nedir onu açıklamak istiyorum. HD , high definition yani yüksek çözünürlük demek bunun özelliği ise kamera karşısında 10 kat zoom'a kadar kendini belli etmiyor cildinizin doğal görünümüymüş sanki yüzünüzde hiçbir şey yokmuş gibi gösteriyor dahası da var tabi en önemlisi fotoğraflarda cildiniz çok güzel doğal ve pürüzsüz görünüyor işte beni kalbimden vuran nokta budur :)) 
Diğer önemli özelliklerinden biri de su bazlı bir ürün olması benim cildim hassas ve birazda kuru su bazlı olması sayesinde bu ürünü yüzüme uyguladığım zaman pütür pütür bir görüntü olmuyor kremsi bir yapısı var. Kapatıcılığı çok yoğun değil fakat benim için yeterli mi evet :))

Sihirli Fondoten

Ben bu ürünü yüzüme real techniques'in stippling brush fırçası ile kolaylıkla uyguluyorum ürünü cildime çok güzel dağıtıyor. Make Up Forever Hd Fondoten' e Make Up Forever yada Sephora mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Fiyat : 100 TL civarı

Hoşçakalın :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder