13 Ocak 2015 Salı

Real Techniques Makyaj Süngeri

Hepinize merhaba kızlar ! Neredeyse finallerin sonuna geldik bizim son iki finalimiz kaldı ve sonra '' yaşasın özgürlük '' . Sonunda 15 tatil geldi bu süreç içinde blog ve instagram hesabımızla daha çok ilgilenebileceğiz en keyiflisi de bu :)

Bugün sizlere kısaca Real Techniques Miracle Complexion Sponge (Makyak Süngeri) ile ilgili deneyimimden bahsetnek istiyorum. Real Techniques'in bu ürününü çok met ettiler bende alıp denemek istedim faka bu süngerden istediğim sonucu alamadım. Bu arada ilk defa makyaj süngeri kullandım ve sanırım bu da son oldu. Öncelikle süngeri kullanmadan önce bu süngeri iyice ıslatıp sonrasında havlu veya selpak ile kurulayıp uygulamamızı öneriyorlar öyle daha iyi sonuç veriyormuş. Bende süngeri o şekilde uyguladım fondotenımı sünger yardımıyla yüzüme yedirirken resmen sünger fondotenimi emdi , yüzümde bb cream etkisi yarattı diyebilirim. Bunun dışında kullanımı çok rahat yüzünüzün her bölgesine kolayca ürünü yedirebilirsiniz. Ürünü göz altı kapatıcınızı uygulamak içinde kullanabilirsiniz ben bu şekilde daha iyi sonuç aldım diyebilirim. Yinede benim favori ürünüm Real Techniques Stiplling Brush , fondotenimi uygularken en iyi sonucu bu fırça ile alıyorum pıt pıt hareketlerle yüzümün her bölgesine dağıtıyorum ama göz altı kapatıcımı uygularken kesinlikle bu süngerden yardım alacağım :)


Makyaj Süngeri Real Tecgniques Fondoten


Fiyat : 25 TL

Yeniden görüşmek üzere kendinize iyi bakın kızlar :)

4 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu cok begendm ve hemen takip ettm benimkine de beklerm :D
    aylindenipuclari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz tabi bizde hemen sizi takip ediyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Merakla bekliyordum yazısını kızlar ellerinize sağlık :**

    YanıtlaSil