10 Ocak 2015 Cumartesi

Sephora Kaş Paleti

Biraz aradan sonra yeniden herkese merhabalar :) Malum final haftası o yüzden bloğa yazı yazmak blog ile ilgilenmek bizim için çok zaman alıcı bir hal alıyor. Fakat bu gün dayanamadım içimdeki yazma isteğini durduramadım ve sizinle kısa bir şeyler paylaşmak istedim umarım yazımı beğenirsiniz, hadi o zaman biran önce başlayalım :)

Geçen sene sephora mağazalarından bir kaş paleti aldım ve bu paletten çok memnun kaldım. Yaklaşık 1 senedir sephoranın kaş paletini kullanıyorum hala dibini göremedim, üstelik evden çıkmadan önce makyajımı yaparken sürüyorum ve gün boyu kalıcılığını yitirmeden bana eşlik ediyor bu durum bildiğiniz gibi kaş farı için çok önemli bir özellik. Şöyle hemen resmi sizlerle paylaşayım..

Sephora , Kaş farı , Kaş paleti , Kaş jeli



Evet kızlar kaş farı paleti bu şekilde bir baz ve iki farklı renkten oluşuyor. Paletin içinde kaşlarımızı düzeltmek ve farı kaşlarımıza uygulayabilmemiz için iki farklı fırça bulunuyor. Rimel fırçasına benzeyen fırça ile kaşlarımızı tarayıp, düzeltiyoruz diğer fırça ile hem bazı hem farı kaşlarımıza uyguluyoruz. Cımbızı da kaşlarınızı almak için kullanabilirsiniz . Fiyatı 38 ya da 39 TL idi bence bu kaliteye ve kalıcılığa bu fiyat gayet uygun diye düşünüyorum :)

Yorumlarnızı bekliyorum, yeniden görüşmek üzere hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder