8 Şubat 2015 Pazar

Fresh'n Soft Ürün İncelemesi

   Uzun bir aradan sonra tekrardan merhabalar :)

Yazmayı fazlasıyla özlemiş bir halde bugün sizinle güzel şeyler paylaşmak istiyorum :)
Çok zamandır ihtiyacım olan ve denemeye vakit bulamadığım ürünleri Fresh'n Soft  benimle buluşturdu .
Bu ürünler benim favorim oldu diyebilirim artık . Gerçekten küçük kurtarıcılarım resmen :)
Şimdi de bu ürünleri sizlerle paylaşmak istiyorum ...

Fresh'n Soft Makyaj Temizleyicileri Islak Mendil Makyaj Pamuğu
Resim yazısı ekle





Hassas CiltlerKuru ve Hassas Ciltler Makyaj Temizleme Mendili



Makyaj Temizleme Pedi




Öncelikle makyaj düzeltme çubuklarına bayıldım göz makyajında yaptığım küçük hataları yok etmek için güzel bir yardımcı oldu bana.Yapıları gereği de cildimde hiçbir tahriş yada yanma olmadı .
Makyaj temizleme mendillerinden pembe olanı yani kuru ve hassas ciltlere özel olanını tercih ettim . Hassas bir cilde sahibim ve cildim yapısına uygun olmayan ürünlere çok çabuk alarm veriyor :) Bu yüzden tercihlerimize de dikkat etmemiz gerekiyor .Makyaj temizleme pedleride oldukça başarılı ben genelde yüzümü seri hareketlerle silmek yerine yavaş yavaş hassasiyetine dikkat ederek siliyorum. Göz makyajımı çıkarırken de göz kapağımda bir süre bekletip tek bir hareketle siliyorum ve oldukça etkili oluyor .
Fresh'n Soft un ürünlerini çok başarılı buldum ve her cilt tipine göre hassas davrandıkları için de ayrıca sevindim :)
Cildimize iyi bakalım kızlar bunun içinde cildimizi düşünen ve uygun ürünler sunan markaları tercih edelim .
Ayrıca hepinize de sendromsuz bir pazartesi dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder