5 Ocak 2015 Pazartesi

Günlük Makyaj Yardımcılarım :)

Evet kızlar sabahlarımızın  vazgeçilmez rutini olan günlük makyajımızla ilgili küçük ipuçları vermek istiyorum sizlere..
Biliyorum sabah yataktan kalkıp hazırlanmak sanki çok kolaymış gibi birde makyaj çıkıyor üstüne ..
Kimimiz beş dakikaya sığdırıyor kimimiz ise saatlerini harcıyor makyaja :) Ama ne olursa olsun her birimizin kalıplaşmış vazgeçilmez yardımcıları vardır ..
Bakalım benim çok sevdiğim yardımcılarım neler :)




1) Öncelikle fondotenden başlamak istiyorum. Benim en favori ürünüm note fondoten  kesinlikle yağlı / karma ciltlerin en büyük kurtarıcısı...Gün içinde asla beni yarı yolda bırakmıyor parlama yapmıyor ve içerisinde E vitamini, yosun özleri ve tatlı badem yağı bulunduğu için hem kokusu hem verdiği yumuşaklığı mükemmel. Kesinlikle deneyin kızlar !

2) Fondotenden sonra sabitlemek için üzerine pudra fırçamla note pudra uyguluyorum. Fakat 
olabildiğince  az ürün alın fırçanıza.. Pudra bana fazla sarı alt tonlu geldi çünkü :) 

3) Yüz makyajımdan sonra o günkü kıyafetimin rengine uygun olarak ya golden rose ışıltılı şeftali rengini yüzüme allık olarak uyguluyorum ya da the balm'ın stainiac isimli çok amaçlı ürününü uyguluyorum yüzüme..The balm ın bu ürünü yüze öyle tatlı bir pembelik veriyor ki bayılırsınız ayrıca fazlasıyla kalıcı.. Biz bu ürünü benefitin rose-tinted lip & cheek stain ve sephoranın kendi stick allığı ile  karşılaştırdık.The balm ı daha başarılı bulduk hem fiyat hem 
kalıcılık ile hepsini solladı diyebilirim.

4) Rimel uygulamadan çıkamadığım için gözlerime maybeline the colossal go extreme maskarasını uyguluyorum ve hiçbir şekilde kirpik kıvırıcıya ihtiyaç duymuyorum :)

5) Ve makyajımı her ne olursa olsun vazgeçemediğim golden rose'un  bordo rujuyla tamamlıyorum.

Benim makyaj rutinim bu şekilde kızlar, güzel yorumlarınızı bekliyorum sizin bana bir tavsiyeniz varmı ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder