4 Ocak 2015 Pazar

Küçük bir kozmetik molasına buyrun ..DİKKAT! Yves Rocher içerir :)

Merhabalar :) Uzun ve yorucu bir günün ardından işte buradayım birazcık aksattım dünden beri farkındayım :) Güzel bir yazı vaat ediyorum size hadi çayınızı kahvenizi alıp gelin bakalım bu kız bugün neler döktürmüş :)
Bildiğimiz gibi kozmetik biz bayanların hayatının merkezidir . En ilgilenmiyorum diyenin bile içinden size o aşkı bulup çıkartabilirim   evet iddialıyım :)) Bence bir nevi terapi gibi bir şey bu kozmetik hayranlığı :) Hangimiz güzel bir kokunun esiri olup o an yaşadığımız tüm sıkıntıları unutmadık yada hangimiz kıpkırmızı bir rujun peşinden gidip kendimizi bir anda star gibi hissetmedik . :)
Yalan yok hepimiz küçük dokunuşlarla hayatı daha yaşanır ve renkli kılmaya çabaladık..Onun için şimdi kendimizi küçük bir terapideymiş  gibi hissedip ruhumuzu  bu büyüye bırakalım  :))


Bugün size kendini 'BİTKİLERİN GÜCÜ' olarak tanımlayan Yves Rocher 'dan bahsetmek istiyorum. Yves Rocher cilt bakımı ve kozmetik üzerine mükemmel ve kaliteli prensiplere sahip yapay herşeyden uzaklaşıp kendini bitkilerin gücüne adamış bir markadır. Kendiside bunu şu şekilde açıklıyor..


YVES ROCHER BİTKİSEL KOZMETİĞİN PRENSİPLERİ

•Tüm ürünlerin aktif bileşeni mutlaka bir bitkisel içeriktir. 

• Kullanılan bitkisel içeriklerin ve geliştirilen formüllerin yüksek performansını ve zararsızlığını garantiler.

• Ürün içeriklerini oluşturan bitkilerin yetiştirilmesinde organik tarıma öncelik verir.

• Türü tükenmekte olan bitkilerin kullanımını reddeder.

• GDO lu bitkilerin kullanımını reddeder.

• Hayvansal içeriklerin kullanımını reddeder.

• Ekolojik ambalajlar kullanır ve bunları sürdürülebilir ormanlardan elde eder.

• Tüm üretim süreçleri Avrupa Birliği Çevreyi Koruma Standartları ile uyumludur.




Ben son birkaç yılda Yves Rocher ürünlerini yakından tanıma fırsatı buldum ve bugüne kadar ürünleriyle ilgili toplasak bir iki şikayetim anca olmuştur.Genel anlamda beni hiç yarı yolda bırakmadı diyebilirim. Beni en çok çeken ve güven veren bir özelliğide bitkisel içerikli ürünlerinin olması. Paraben içermemeside ayrı bir artı bence . Sizinle bu hafta içinde yaptığımız küçük bir Yves Rocher turunun resimlerini paylaşmak istiyorum umarım beğenirsiniz.







Ayrıca size küçük bir dipnot vermek istiyorum :)
Eğer sizde benim gibi parfüm ve krem aşığı bir insansanız kesinlikle bu stantlara bir uğrayın derim..Ben güzelliklerine vuruldum desem yeridir. Banyonuz için öyle hoş alternatifler var ki bayılacaksınız..
Tamda indirimler varken ee ne duruyorsunuz hadi kendinizi şımartın..

Umarım bugünkü yazımı severek okursunuz..:)


Unutmayın herkesten önce kendinizi şımartın çünkü siz mutlu olursanız herkesi mutlu edersiniz ..:)

Her gününüz böyle mis gibi geçsin :)

2 yorum:

  1. Yves Rocher ürünlerini ben severek kullanıyorum. Ürünlerin küçük deneme boylarını alıp ona göre karar veriyorum. Organik vanilyalı vücut losyonunu tavsiye ederim. Blogunuzu izlemeye aldım. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hemen denemek istiyorumm 😍 Bizde takip etmek isteriz cok tesekkurler 😊😊

    YanıtlaSil