18 Ocak 2015 Pazar

Hızlı Etkili Sivilce Jeli

Merhaba kızlar :) Ben bugün çok mutluyum çünkü uzun zamandır istediğim telefona sonunda kavuştum ve hala onun sevincini yaşıyorum ! Gelelim sizlerle paylaşmak istediğim bu güzel ürüne bir an önce konuya girmek istiyorum çünkü hem uygun fiyatlı hemde çok etkili bir ürün daha fazla uzatmadan konuya giriyorum :)

Neutrogena Sivilce Jel



Neutrogena Hızlı Etkili Sivilce Jeli, ben bu jeli tesadüfen keşfettim ve hemen denemek istedim fiyatı 10 TL gibi çok uygun bir fiyat bu yüzden denemekten zarar gelmez diye düşünüp hemencecik aldım. Biliyorsunuz ki sivilceler çıkmadan önce yüzümüzde çıkacakları yerde kırmızı kızarıklık şeklinde belirtileri oluyor işte bu ürün tam da bu kırmızı belirtileri farkettiğimiz zaman kullandığımızda çok güzel sonuç veren bir ürün. O kızarık olan yerlere bu jelden elimize bir miktar sıkıp üzerine uyguluyoruz tam 4 saat sonra o kızarıklardan eser kalmıyor yani sivilce daha çıkmadan ortadan kayboluyor ! Peki bu ürünü sivilcelerimiz çıktıktan sonra kullanabilir miyiz ?? Elbette kullanabiliriz sivilce olan bölgenin üstüne sürüp jel kuruyana kadar bekliyoruz ben gece uyumadan önce sürdüm sabah kalktığımda sivilce tam sıkılma kıvamına gelmişti yüzümü ılık suyla yıkadığımda kendiliğinden sivilce patladı ve çok mutlu oldum yoksa ben o sivilceyle uğraşıp duracaktım ve yüzümde iz kalacaktı ama jel sayesinde sivilcenin yüzümden geçme süresi hızlandı diyebilirim. Yani bu jeli yüzünüzde sivilce oluşmadan önce ve sivilceniz varken de iki türlü kullanabilirsiniz ben iki türlü kullandım ve olumlu sonuç aldım aynı zamanda klinik olarakta kanıtlanmış bir üründür. Benim cildim sivilceli bir cilt değil arada tek tük çıkıyor onları da yok etmenin çaresini artık buldum sanırım. Ürünün tek dezavantajı biraz küçük olması ama inanın size uzun süre yetecektir tabi bol bol değilde dozunda kullanırsanız :)

Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur kızlar hepinizi kocaman öpüyorum en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Aa bak simdi bunu kafama soktun. Yarin gidip bakiyim bi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir göz at derim ben faydasını gördüm :)

      Sil