4 Ocak 2015 Pazar

Hello Kitty World / Bir Peri Masalı !

Güzel bir pazar gününden herkese merhaba ! :) Nescafemi yanıma aldım, klimamı da açtım masama oturdum ve sizlere bu yazıyı yazmak için hazırlandım. Gezmeyi, farklı yerlere gitmeyi, yeni yerler keşfetmeyi gerçekten çok seviyorum gezelim görelim programı çeksem tam yeridir! Bazı arkadaşlarım bu özelliğimden dolayı bana ''gurme'' diyorlar onlarada buradan sevgilerimi iletiyorum :)) Bugün sizlerle yazın yaptığım, istanbul seyahatimde gittiğim bir mekanı paylaşmak istiyorum. Bu sefer ki istanbul seyahatimde nerede ne var nerenin neyi meşhur nerede ne yenir diye gitmeden önce iyice araştırdım ve kendime çok güzel bir liste çıkardım öncelikle söylemek isterim ki kızlar buraya bayılacaksınız şahsen ben aşık oldum diyebilirm tam bir peri masali misali adeta büyülendim ee lafı daha fazla uzatmadan ben başlayayım ozaman :) Beni bu kadar etkileyen yer neresiymiş hadi hep beraber bakalım..






 İşte beni büyüleyen o yer ! Hello Kitty World - Ataşehir / İstanbul. İnsan resmen burda yaşamak istiyor. Arkadaşlar burası hem Hello Kitty World alışveriş mağazası hemde kocaman bir cafe&restaurant. Burası ataşehir şubesi birde bağdat caddesinde var oranın da önünden geçtim fakat ben ataköydekine bayıldım ! Hello Kitty'nin mağazasında neredeyse her türlü şey bulunuyor ; çanta, aksesuar, bijuteri, kırtasiye, oyuncak, giyim, ayakkabı, ev ürünleri , kişisel bakım gibi. Mağaza bölümünü gezip gözlerim bayram ettikten sonra cafe tarafına geçtim buraya kadar geldim bir şeyler yemeden olmaz değil mi :) Cafe'nin içinin resimlerinide hemen paylaşıyorum sizlerle..





Cafe gözlere çok güzel bir şekilde hitap ediyor, içeriye girdiği zaman büyüleniyor insan herşeyin resmini çekesi geliyor resmen :)


Menü de böyle süslü püslü :)


 Menüden Hello Kitty World'e uygun bir kurabiye tabağı seçtim tabiki hiç affedermiyim :)) Tatları çok güzeldi ve gördüğünüz gibi çok şekerler yemeye kıyamadım resmen ! İşte benim Hello Kitty maceramda burada sona erdi eğer gözümüz gönlümüz açılsın bu güzelikten mahrum kalmayalım diyorsanız kesinlikle gitmeniniz öneririm.. Tüm resimler şahsıma aittir.

Umarım yazımı beğenirsiniz hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder