12 Ocak 2015 Pazartesi

Saç Düzleştirici Sprey !

Güzel bir günden herkese merhaba ! :) Bu yazımda sizlere çok memnun kaldığım bir saç ürününü anlatmak istiyorum lafı uzatmayacağım hemen konuya geçiyorum :)

Schwarzkopf Got2b Straight On ( Düzleştirici Sprey ) , Bu ürün bize 4 gün boyunca ya da bir sonraki yıkamaya kadar got2b düzleştirici sprey ile saçlarımızın düz ve pürüzsüz kalacağını söylüyor. Sanırım benim saçlarım düz saç kategorisne giriyor ama bazen çok hoş bir dalgası oluyor heralde saçımı kurutma ve tarama şeklimlede ilgili bu durun. Saçlarıma neredeyse hiç denecek kadar az fön çektiriyorum çünkü saçlarım ince telli ve zarar görmesini istemiyorum. Birde doğal saçlar ve doğal görünüm her zaman favorim fakat bazen benimde saçlarımı düzleştiresim geliyor çoğu zaman fön çektirmeye üşeniyorum her kuaföre de güvenip gidemiyorum. Fön deyip geçmeyeceksiniz yanlış bir fön çekiş tarzından dolayı o saçlar nasıl yıpranıyor biliyor musunuz ! :( Herneyse bende araştırmalarım sonucu bu ürünü keşfettim ve üründen çok memnun kaldım saçımda yapışma ya da yağlanma yapmıyor kokusu biraz kötü ama kalıcı değil. Açıkçası 4 gün boyunca bu ürünü kafamda tutmadım ama ilk 2 gün sonuç mükemmel ! Ben bu ürünü duştan sonra nemi alınmış saçıma 20-25 cm uzaktan sıkıp uyguluyorum daha sonra saçlarımı fön makinesiyle düz bir şekilde kurutuyorum ve istediğim düz saç görünümüne ulaşıyorum :) Eğer saçlarınız çok gürse ve kıvırcık ise bu ürünü uyguladıktan sonra daha kalıcı olması için üzerinden 1 kez düzleştirici ile geçmenizi öneririm kızlar :)

Düz Saçlar Schwarzkopf


Fiyat : 20 TL

Herkese mutlu günler dilerim :)

1 yorum: