12 Ocak 2015 Pazartesi

Loreal Elseve Dökülme Karşıtı Yoğun Bakım

Yeni yeniden merhaba :) Finaller devam ediyor tabiki bu bize engel değil insan sürekli bir şeyler yazmak paylaşmak istiyor içimdeki o istediği bir türlü durduramıyorum, resim çekmek zaten benim için bir tutku heleki o resimleri sizler ile paylaşmak en güzeli :) Bu sefer sizlere saçlar için olan bir üründen bahsetmek istiyorum ve hemen başlıyorum iyi okumalar :)

L'oreal Elseve Arginine Direnç X3 Dökülme Karşıtı Yoğun Bakım, ben bu ürünü uzun zaman önce aldım o aralar saçlarım olduğundan daha fazla dökülmeye başlamıştı ve bu durum moralimi bozuyordu bende ürün arayışı içerisindeydim. Watsonsta saç reyonuna bakarken tesadüfen gözüme ilişti vaad ettiklerini okudum, hoşuma gitti ve aldım fakat bu üründen memnun kalmadım yani hiç bir etkisini görmedim. Benim için hayal kırıklığı oldu diyebilirim boşa para harcanmış bir ürün.

Loreal Elseve Saç Dökülen Saçlar Saç Bakım


Ürünün bize sundukları ise ;

Saç kökünü besler,
Saçı yeniden yapılandırır,
Saç, daha güçlü uzar,
Zayıf dökülmeye eğimli saçları güçlendirir.

Kullanım ;

Spreyi kuru veya nemli saç diplerinize sıkın. Parmak uçlarınızla nazikçe masaj yapın ve bu şekilde tüm saç derisine uygulayın. Günde bir iki defa olmak üzere hergün uygulayın ve durulamayın.

Evet ürünün bize vaad ettikleri ve kullanımı bu şekilde fiyatı 19 TL gibi birşeydi, ben bu üründen memnun kalmadım ama biliyorsunuz ki her saç tipi farklıdır belki siz memnun kalırsınız veya memnun kalmışsınızdır.

Bizi okumaya devam edin, hoşçakalın :)
                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder