4 Ocak 2015 Pazar

La Vie En Rose Favorileri

Yeniden merhaba  :) 

Akşam akşam eminim ki hiç hoş olmayan bir yazıyla selamlıyorum sizleri . Neden diye sorucak olursanız ,yazımız bol çikolatalı cevabını versem yeridir :) Bu yaz yaptığım İstanbul ziyaretimde birçok mekan keşfetme fırsatım oldu. Fakat aralarında birtanesi vardı ki gitmeden zaten hayallerimi süslemişti bile :) 
Neresimi ?

La vie en Rose-Yeniköy /İstanbul

La vie en Rose




La vie en Rose



La vie en Rose



La vie en Rose


Mekan oldukça şık tasarlanmış ve kaliteli görüntüsüyle sizi anında cezbediyor zaten :)  

Aslında bu mekanı instagramda yemekneredeyenir.com adlı hesap sayesinde tanıdım , denemek istedim ve gerçekten mükemmel bir lezzetle karşı karşıya kaldım..
Senin menüdeki tercihin ne oldu diye soracak olursanız  tabiki de oreo'lu pancake derim  :)

La vie en Rose

Kesinlikle birgün yolunuz düşerse ve benim gibi tam bir tatlı aşığıysanız gidip tadın derim :) 

Gece gece tatlı sever arkadaşlarıma bu kötülüğü yapmak istemezdim ama paylaşım tutkuma yenik düştüm ..

Her gününüzz böylee tatlı geçsin..
İyi akşamlar :)

2 yorum: