10 Haziran 2015 Çarşamba

Bioderma Photoderm Max SPF 50+ ve Güneş Kremi Alırken Dikkat Etmemiz Gerekenler !


Merhaba ! Hazır yaz kapıya dayanmışken ve sizler de güneş kremi arayışı içerisine girmişken bende güneş kremi alırken dikkat etmemiz gereken unsurlara kullandığım güneş kremiyle ilgili yorumlarıma ve bazı önemli noktalara değinmek istedim umarım sizler için yararlı bir yazı olur hepinize iyi okumalar diliyorum :)

Bende dahil olmak üzere birçoğumuz güneş kremlerini sadece yaz gelince güneş ışınlarından korunmak için kullanıyoruz ama kışında cildimiz güneş ışınlarına maruz kalıyor güneş yazınki kadar
yakıcı olmadığı için bu detayı gözden kaçırıyoruz. Kendime ve sizlere güneş kremini yaz - kış muhakkak kullanmayı öneriyorum zaten cilt uzmanları da kışın 15 faktör güneş kremi kullanmanın yeterli olduğunu söylüyorlar. Güneş kremi seçerken dikkat etmemiz gereken birkaç unsuru sizlere hemen sıralıyorum ;

  • SPF ve UVA değeri
  • Suya dayanıklı olması
  • Sivilce oluşumunu engellemek için su bazlı olması
  • Paraben içermemesi
Sanırım bunlar güneş kremi alırken dikkat etmemiz gereken en temel özellikler. Şimdide '' Turuncu Kasa '' hesabının bana göndermiş olduğu Bioderma 'nın Bioderma Photoderm Max SPF 50+ güneş kreminden bahsetmek istiyorum.

 Bioderma Photoderm Max SPF 50+
 Bioderma Photoderm Max SPF 50+


güneş koruyucu krem


Gördüğünü gibi üzerinde kocaman bir 50 yazıyor yani 50 faktörlük bir güneş koruyu krem. Cilt uzmanları 50 veya 30 faktörlük olmasının koruma açısından bir farkı olmadığını sadece güneşten koruma süresini uzattığını söylüyorlar mesela 50 faktörlük bir krem sizi güneşten 5-6 saat koruyorsa 30 faktörlük güneş kremi 3-4 saatlik bir koruma sağlıyormuş.



Bioderma'nın Photoderm güneş kremi hassas ciltler için kokusuz paraben içermeyen ve su bazlı bir koruyucu. Benim için en önemli özelliklerden birtanesi su bazlı olması gerçekten su bazlı ürünler cildime daha iyi geliyor. Bu ürünü kullanırken cildimde yağlanma yapış yapış bir his veya ağırlaşma hissetmedim yapısı çok hafif ve emilimi çok kolay. Az bir miktar uygulamanız yeterli oluyor üstelik yüzünüzde beyazlık bırakmıyor çok memnun kaldığımı söyleyebilirim.


Diğer güneş kremlerinden biraz farklı olarak bu ürün fıs fıs lı ve bu kesinlikle bir avantaj gün içinde de çantanızda taşıyıp cildinize sürmek istediğiniz bölgenize kolaylıkla uygulayabilirsiniz yani bu ürünü alırsanız eğer bu özelliğinden çok memnun kalacaksınız.



Güneş kremi seçerken dikkat etmemiz gereken unsurlardan bahsetmiştim fotoğraftada gördüğünüz gibi SPF 50+UVA 35 yazısı yer almakta. UVA ışınları yaşlanmayı ve alerjileri ifade eder. UVB (SPF) koruması kadar UVA korumasıda önemlidir bu unsura dikkat etmekte fayda var kızlar güneş ışınları cildimizi yaşlandırmasın !


Ürünü kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalıyoruz. Güneşe çıkmadan önce yüz ve vücut bölgesine eşit bir şekilde uyguluyorsunuz gözlerinize kaçırmamaya da dikkat edin kızlar :) Şöyle bir toparlayacak olursak Bioderma Photoderm Max SPF 50+ güneş kreminden çok memnun kaldım ve devamlı kullanmayı düşünüyorum içeriği gerçekten çok başarılı yine tekrarlıyorum paraben olmatışı ve su bazlı olması kesinlikle artı bir nokta. Bioderma ürün arkasına kullanılan ürün miktarının azalması koruma seviyesinin azalmasına sebep olacaktır diye not düşmüş gerçekten tebrik ediyorum çünkü önemli bir ayrıntı. Cildimize yeterli oranda güneş kremini uygulamadığımız zaman ciltteki SPF koruma değeri düşüyor lütfen bu ayrıntıyı göz önünde bulundurun. İstediğiniz güneş ürünlerine bu bağlantıdan ulaşabilirsiniz.

Hepinizi öpüyorum kızlar hoşçakalın ! :)

                                                     ☟ Bana ulaşmak için☟
                                          instagram: @bakimveguzellikblogu                                   
                                          mail: bakimveguzellikblogu@gmail.com


1 yorum: